1. Úvod
  2. INFORMACE K NÁKUPU »
  3. REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vážený zákazníku,

v případě, že Vám zboží zakoupené na e-shopu vlnenesestry.cz z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete využít možnosti odstoupení od kupní smlouvy s vrácením peněz, a to do 14 dnů od převzetí zboží. K odstoupení od smlouvy můžete využít tento formulář. Vyplněný formulář následně zašlete na e-mailovou adresu info@vlnenesestry.cz, případně společně s nepoužitým a nepoškozeným zbožím poštou1 na adresu prodávajícího

Vlněné sestry v.o.s. -

Kateřina Rajmicová, Helena Auerová

Riegrova 13

612 00 Brno

Pro odstoupení od smlouvy můžete využít formulář dostupný zde.

Vracet je možné pouze nepoužité zboží v původním stavu. Není možné vracet navinuté příze.

___________________________________________________________________________

 

V případě, že se u některého z výrobků objeví výrobní nebo jiná vada (týká se to především jehlic), využijte prosím možnost reklamace.

 

O úmyslu reklamovat zboží nás prosím předem informujte nejlépe na našem emailu: info@vlnenesestry.cz, nebo telefonicky na čísle +420 777 281 756. V případě komunikace prostřednictvím e-mailu nám prosím zašlete průkaznou fotografii vady výrobku.

 

Následně nám zboží zašlete na adresu prodávajícího

 

Vlněné sestry v.o.s.

Kateřina Rajmicová, Helena Auerová

Riegrova 13

612 00 Brno

 

Můžete také využít bezplatného zaslání prostřednictvím Zásilkovny - informujte nás a my Vám zašleme etiketu a příslušné informace - to platí pouze u reklamací, nikoliv u vracení zboží (tedy nikoli při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží).

Děkujeme za spolupráci a přejeme hodně radosti ze zakoupených klubíček :-)

1 Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese spotřebitel.